2006 рік
Голобородько Є.П. Портрет чоловіка в шкільному інтер’єрі / Є.П. Голобородько // Методичні діалоги. – 2006. – № 12. – С.22-24.
2014 рік
Караман С. Навчання морфології має бути дієвим, інтенсивним та продуктивним / Станіслав Караман // Українська мова й література в школах України. – 2014. – № 5. – С. 70–71.
2015 рік
Романенко Ю. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань (дослідження-абстрагування) / Юлія Романенко// Дивослово. – 2015. – № 6. – С. 24–26.
Романенко Ю. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань (дослідження-аналіз та дослідження-порівняння) / Юлія Романенко // Дивослово. – 2015. – № 9. – С. 16–17.
2016 рік
Романенко Ю. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань (дослідження-відновлення) / Юлія Романенко // Дивослово. – 2016. – № 1. – С. 33–34.
Романенко Ю. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань (дослідження-класифікація) / Юлія Романенко // Дивослово. – 2016. – № 6. – С. 27–28.
2019 рік
Ющук І. Серйозне дослідження лінгводидактичної термінології // Дивослово. – 2019. – №9. – С. 28-32.
2020 рік